Conversie optimalisatie specialist

Als conversie specialist weet ik als geen ander dat jouw bedrijf het conversiepercentage wil verhogen. Het verhogen van je conversiepercentage heeft namelijk direct invloed op je omzet. Een 50% verhoging van je conversiepercentage betekent een 50% verhoging van je omzet.

Om deze verbetering te bereiken is een experimenteerprogramma vereist, wat behoorlijk overweldigend kan zijn. Maar maak je geen zorgen, als gespecialiseerde conversie optimalisatie specialist kan ik jou hierbij helpen.

Het is zonde om jouw kostbare tijd te besteden aan het maken van een CRO programma, terwijl jij die tijd veel beter kunt besteden. Je kunt mij inhuren als conversie specialist die gebruik maakt van een bewezen CRO- en experimenteerproces.

De eerste stap die ik neem is het analyseren van alle gegevens die al zijn verzameld. Daarna maak ik een geprioriteerde backlog en ontwerp, ontwikkel en voer ik het experiment uit. Als laatste stap analyseer ik de gegevens van het experiment.

Neem vandaag nog contact met mij op als je je geen zorgen meer wilt maken over het verhogen van je conversiepercentage. Als conversie specialist help ik jou graag bij het behalen van het gewenste resultaat.

”Laten we samen doelen stellen en begin morgen al met het verhogen van je inkomsten via je website.”

CRO conversie optimalisatie specialiast Sander Volbeda

Conversie optimalisatie specialist
Persoonlijk en gedreven
Een goed en bewezen CRO-proces
Internationale ervaring

SV Conversie Optimalisatie
Bedrijfscategorie : Marketingbureaus
Locatie : Groningen
Bedrijfsnaam : SV Conversie Optimalisatie
Eigenaar : Sander Volbeda
Website :

Ik had genoeg van mensen die hun mening gaven. Laat me dat even verduidelijken.

Ik ben een fan van data-gedreven conversie-optimalisatie. Je kunt nog steeds je eigen mening hebben, maar ik kan die mening nu toetsen aan data. Als ik bijvoorbeeld zeg: "Laten we een experiment doen om te zien wat onze potentiële klanten leuker vinden!" kan ik met de resultaten aantonen wat werkt en wat niet.

In plaats van je hele website opnieuw te ontwerpen, kun je ook conversie-optimalisatie doen. Dit verhoogt je conversiepercentage en vermindert het conversieverlies.

Alle wijzigingen aan de website worden nu eerst getest. Je past nu alleen iets aan als bezoekers aangeven dat het een goede stap is, wat resulteert in een hogere conversie in plaats van een lagere.

Reviews
Er zijn nog geen reviews gegeven, ben jij de eerste?
Geef een review
Service: Prijs/Kwaliteit: Communicatie:
Gerelateerde bedrijven